mandag, november 20, 2006

Definitiv sesongavslutning - Skaren.

Hull 4
Mot all vanlig praksis var banen til Kvinesdal og Omegn Golfklubb fremdeles åpen 18 november (etter å ha vært stengt noen dager pga frost). Og til tross for store nedbørsmengder (les pøsregn) i de siste par ukene, var banen imponerende fast. Slagget fra Øie smelteverk har en utrolig drenerende effekt.


At det ikke hjalp så mye på innsatsen til undertegnede er en annen sak. Det gikk fra det helt store, til det elendige, med det siste i flertall. Her må noe gjøres til våren. Jeg setter min lit til Pål Rune.
Det var 1 + 2 andre 'gærninger' ute på banen forran meg; to av dem tok jeg igjen ved hull 14; etter oss kom det også noen. Været var, som dere ser av bildet, brukbart, selv om det regnet natta før. Og regnet etter jeg gikk av banen.

Ingen kommentarer: